Често задавани въпроси (FAQ)

Как да поръчам?

 

Можете да поръчате по следните начини:

  • Директно през сайта - При поръчка в сайта, изберете количество на желаните продукти и натиснете бутона [Купи]

В горния десен ъгъл на екрана ще се появи пазарска чанта с избраните артикули. Натискайки върху нея, ще се отвори прозорец, където можете да въведете своите данни. Следващата стъпка е избор на куриер и метод на доставка (до адрес или офис на Speedy/Еконт) и накрая следва да потвърдите поръчката.

  • Чрез "Бърза поръчка" - само с въвеждане на Вашия мобилен телефон. Тази опция е налична към всеки продукт, който разглеждате. При заявка до 15:00 часа, ще се свържем с Вас в рамките на същия работен ден.
  • На телефон   +359 886 594 909 - Ако решите да поръчате по телефона, ние ще запишем Вашата поръчка, име, телефонен номер и адрес за доставка.
  • Съобщение в чат системата на сайта или Facebook Messenger . Моля, не забравяйте да посочите артикула и желаното количество, както и данни за доставка: име, телефонен номер и адрес за доставка.
  • На нашия имейл: sprintex.bg@gmail.com Моля, не забравяйте да посочите артикула и желаното количество, както и данни за доставка: име, телефонен номер и адрес за доставка.

 

*При успешно направена поръчка и предоставeна актуална електронна поща, ще получите обратен e-mail от нас с номера на поръчката Ви.

 

Кои куриери използвате?

Спиди и Еконт. Доставката може да е както до личен адрес, така и до офис на куриерската фирма.

Кога ще доставите поръчката ми?

Поръчки, направени и потвърдени до 15:00 часа, се обработват и изпращат в деня, в който са направени. Поръчките направени след 15:00 часа се обработват и изпращат на следващия работен ден.

Обикновено доставката отнема от 24 до 48 часа. 

Ако е необходимо забавяне, поради липса на наличност или по-голям брой артикули, ще се свържем с Вас за уточняване на детайлите.

Поръчки, направени след 15:00 в петък и през дните събота и неделя, се обработват и изпращат в понеделник.

Поръчки, направени по време на официални празници и почивни дни, се обработват и изпращат в първия възможен работен ден.

Каква е цената на доставката?

За всички поръчки над 100 лв, доставката е безплатна до офис и адрес със Спиди, както и до офис на Еконт. Стойността на доставката до адрес с Еконт, можете да видите преди финализиране на поръчката си.

За поръчки под 100 лв, доставката е според тарифния план на избрания от вас куриер (Спиди или Еконт). Можете да витие стойността на доставката преди финализиране на поръчката си.

 

Повече информация можете да откриете в раздел Доставка.

Доставят ли се продукти без потвърдена поръчка?

Всички постъпили поръчки в онлайн магазин https://sprintex.bg/, независимо дали са направени през сайта, чат системата или по имейл адреса, се обработват от нашите служители. В рамките на 24 часа получавате обаждане за потвърждение и уговорка за доставката от нашия Отдел Логистика. Поръчки, които са постъпили след 15:00 ч., се обработват на следващия работен ден.

Мога ли да върна закупен продукт?

 
ДА, може да върнете/замените продукта в срок до 14 дни от покупката, без значение от причината. Необходимо е продукта да бъде в оригиналната си опаковка и да не е използван. Повече информация може да видите в раздел Доставка и връщане.

 

*Молим да обърнете внимание, че за да можем да възстановим цялата заплатена стойност, продуктите трябва да бъдат в напълно запазен търговски вид (неотваряни).

Как и Кога ще получа парите си обратно ако върна поръчката?

 
Веднага след като получим продукта/ите обратно и се уверим, че са в състоянието, в което сме ги изпратили. Ако днес изпратите продукта обратно към нас, ние ще го получим утре и ще наредим парите по сметка Ви.
  • За да можем да върнем веднага заплатената сума е необходимо да ни изпратите вашата IBAN сметка и имена на титуляр по сметката. Сметката може да ни изпратите на този имейл: ✉ sprintex.bg@gmail.com Моля също да посочите номер на поръчка и телефонен номер.
  • Ние уважаваме решението на нашите клиенти и затова ще се постараем да не ви бавим с връщането с дни, седмици и месеци, както често се случва в други магазини. 

Как да платя?

Заплащането на поръчката може да стане чрез наложен платеж при получаване на поръчката.

Мога ли да променям поръчката си след като я направя?

Ако желаете да промените поръчката си, моля, свържете се с нас чрез контактната форма на сайта или телефона за контакти. Моля, въведете номера на поръчката. Номерът на поръчката можете да намерите в секцията "Текущи поръчки".

Какво да правя при проблем с поръчката?

При възникнал проблем с поръчка, свържете се с нас на посочения телефон или в чат системата на сайта. Ние ще Ви съдействаме.

Може ли фирма да направи поръчка във Вашия сайт?

Да, https://sprintex.bg/ приема поръчки и от фирми. За да получите фактура, съдържаща Вашата точна информация, моля, отбележете "Желая фактура" и попълнете полетата по време на самата поръчка.

Цените с включено ДДС ли са?

Всички цени в онлайн магазин https://sprintex.bg/ са с включено ДДС!

Имам ли нужда от регистрация, за да правя покупки?

Може да правите поръчки в сайта и без регистрация. 

Не мога да си спомня паролата за профила ми. Какво да направя?

Ако не можете да си спомните паролата, моля, използвайте опцията за забравена парола в страницата за вход.

Има ли конфиденциалност на информацията при регистрация?

Всички данни при регистрация в сайта се обработват съгласно Закона за защита на личните данни и Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни (GDPR).

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас